Dag 22 - donderdag 12 april - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martin Heimering - WaarBenJij.nu Dag 22 - donderdag 12 april - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martin Heimering - WaarBenJij.nu

Dag 22 - donderdag 12 april

Blijf op de hoogte en volg Martin

12 April 2018 | Maleisië, Kuala Lumpur

Helaas, dit is alweer het laatste verslag van deze reis, het zit er weer op.

Vanmorgen, na weer een engels ontbijt in de auto gestapt en een paar kilometer naar Bentong gereden, om daar een sojasaus fabriek te bezoeken. Dat klinkt eenvoudiger dan het is. Ik wist de naam van het industriegebied, dus wij daar heen gereden. Nou ziet een industriegebied er hier iets anders uit dan bij ons. Bij ons zie je borden staan met welke bedrijven er zitten, nou hier niet. Dus rondjes Rijden, zo moeilijk kan het toch niet te vinden zijn? Ja, wel Dus, na een uur nog niets. Dan maar vragen, maar niemand die het kent. Dan in de navigatie gezocht op soya, zowaar, gevonden. Dus rijden maar weer, maar daar waar het volgens de navigatie zou zijn, zien we weer niets. Nog 1 keer draai ik om en zowaar, gevonden.

We krijgen een kleine rondleiding. Het blijkt dat we de allereerste buitenlandse bezoekers zijn, ja we zijn echte ontdekkingsreizigers. Uiteraard nemen wat mee voor thuis, als dat maar goed gaat in het vliegtuig...

Toen de navigatie op "vermijdt snelwegen" gezet en op ons gemak naar het vliegveld gereden. Onderweg nog lekker verse kokosmelk gedronken en ook nog wat apen gezien. Veel te vroeg waren we op het vliegveld. Auto ingeleverd en bagage afgegeven. Nog een hapje gegeten en begint het lange wachten. Over zo'n 2,5 uur vertrekken we naar Singapore, daar moeten we zo'n 2 uur wachten. Om 23:55 Vertrekken we weer en 13 uur later staan we om 7:15 weer op het koude Schiphol.

Tot de volgende reis,

Martin & Ria