Dag 13 - dinsdag 3 april - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Martin Heimering - WaarBenJij.nu Dag 13 - dinsdag 3 april - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Martin Heimering - WaarBenJij.nu

Dag 13 - dinsdag 3 april

Blijf op de hoogte en volg Martin

03 April 2018 | Maleisië, Malakka

Het hotel waar we verblijven doet niet aan ontbijt. Dus meteen de straat op gegaan om iets te zoeken. Man, wat een hitte vandaag.... vlak bij ons hotel zit een Chinees souvenirswinkeltje. Achter in het winkeltje zit een doorgang naar een eettentje. Heel leuk gemaakt op een binnenplaats met kaal beton, bakstenen en oude gebruiks voorwerpen. Daar lekker ontbeten en toen weer de hitte in gelopen. Eerst naar de haven gegaan om een rivercruise te maken. Het was niet zo bijzonder maar we zaten 45 minuten in de schaduw met een lekker windje, en dat was erg lekker. Toen wat souvenirs gekocht en fort Middelburg bekeken. Toen was het tijd om een koude watermeloen te drinken. Ze nemen een watermeloen en boren daar een gat van zo'n 5cm doorsnede in. Door dat gat pureren ze meloen, ijsblokjes er blij, rietje er in en smullen maar.Toen weer een stukje gelopen maar het was echt te warm, weer ergens naar binnen om wat te drinken. Terug naar de koele kamer gegaan en even de ogen dicht gedaan. Later nog een stukje gelopen en een hapje gegeten.

Tags: Malakka

Martin