Dag 09 - vrijdag 30 maart - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Martin Heimering - WaarBenJij.nu Dag 09 - vrijdag 30 maart - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Martin Heimering - WaarBenJij.nu

Dag 09 - vrijdag 30 maart

Blijf op de hoogte en volg Martin

30 Maart 2018 | Maleisië, Cameron Highlands

Vanmorgen na het ontbijt vertrokken uit George Town. Eerst rijden we het eiland Penang rond en bezoeken we een vlinderfarm en een tropical fruitfarm. Daar kregen we eerst een rondleiding en daarna mochten we van al het fruit proeven. Inmiddels is het al weer erg warm en we moeten nog zo'n 300km rijden naar de Cameron Highlands. Als we onderweg stoppen is het eigenlijk te warm om uit te stappen. Ondertussen beginnen de wolken zich op te stapelen, met een beetje geluk krijgen we zo een flinke bui. Als we de snelweg verlaten begint het te regenen. Ondertussen zitten we op een smalle weg in de jungle en de regen komt met bakken naar beneden. Gelukkig koelt het nu wat af. De weg begint steeds meer op een rivier te lijken maar het rijden gaat goed al schieten we niet echt op. Dan stoppen we even bij een grote waterval die nu genoeg water krijgt. We gaan weer verder en de regen neemt af. Uiteindelijk komen we bij het hotel aan

We hebben 2 uur over de laatste 50km gedaan. Het hotel is weer fantastisch. Deze keer hebben we geen gewone kamer maar een Deluxe Suite. Het is mega groot en luxe. En dat kost hier echt helemaal niets

Twee nachten voor 2 personen met ontbijt kost 129,95.

Het is hier een stuk koeler dan vanmorgen, lekker hoor. De lange broek gaat weer aan.

Dan nog even eten in het restaurant en dan zit de dag er al weer op.

Martin

Actief sinds 19 Mei 2014