Dag 03 - zaterdag 24 maart - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martin Heimering - WaarBenJij.nu Dag 03 - zaterdag 24 maart - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martin Heimering - WaarBenJij.nu

Dag 03 - zaterdag 24 maart

Blijf op de hoogte en volg Martin

24 Maart 2018 | Singapore, Singapore

Vanmorgen om zeven uur opgestaan. Na weer een lekker ontbijt hebben we een taxi naar de Gardens at the Bay genomen. Hier hebben ze im een enorme futuristische kas een tropisch nevelwoud nagemaakt. Het staat er vol met planten die wij huiskamer planten noemen, alleen dat een tikkie groter. We hebben daar een paar uur rondglopen en toen hebben we nog een andere kas bekeken maar die vonden we niet zo bijzonder. Toen een kopje thee genomen. Met de taxi naar Clark Quay gereden voor de Singapore River Trip. We zaten nog niet in de boot of het begon te regenen. De hele tocht regende het maar we zaten droog. Na een uur kwamen we terug en toen begon het pas echt te regenen. Met bakken kwam het naar beneden via overdekte gedeeltes lukte het ons om naar een metrostation te vluchten. Toen de metro naar ChinaTown genomen maar ook daar kletterde het met bakken naar beneden. Te zijn toen maar het eerste de beste Chinese tentje in gevlucht om een hapje te eten. Toen we na het eten weer buiten kwamen scheen de zon weer volop. Dus weer in metro gesprongen en naar de andere kant van Singapore gereden en daar de bus naar de Singapore Zoo genomen. Voor de normale dierentuin was het al te laat toen we aankwamen. Het inmiddels al na 5 uur. Maar we waren mooi op tijd voor de Night Safari. Eerst kregen we een show met nachtdieren te zien en daarna, het was inmiddels al donker werden we met een trammetje door de dierentuin gereden. Hoewel het donker was kon je toch veel dieren zien.

Aangezien we weer trek begonnen te krijgen zijn weer terug naar Chinatown gereden voor een hapje. En dus zaten we om 11 uur 's avonds nog aan de kip en de sate.

Na het eten wilden we de metro naar huis pakken maar wisten beide niet meer wat de naam van het station waar we naar toe moesten was. Dus maar weer een taxi gepakt.

Martin

Actief sinds 19 Mei 2014