Dag 28 – maandag 1 mei - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Martin Heimering - WaarBenJij.nu Dag 28 – maandag 1 mei - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Martin Heimering - WaarBenJij.nu

Dag 28 – maandag 1 mei

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Martin

01 Mei 2017 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ria kent al 15 jaar iemand via internet. Deze persoon, Ashley, woont in Dubai. Hij heeft laten weten om ’s morgens vroeg al naar de luchthaven te komen. We ontmoeten hem bij Costa’s in de aankomsthal en drinken een kop koffie. Dan gaan we naar zijn auto en laat hij ons wat plekken in Dubai zien, voordat hij naar z’n werk moet. Dan stappen we op een rode dubbeldekker en laten ons door Dubai rijden. Echt onder de indruk ben ik niet van Dubai. Wat mij betreft gewoon een Arabische stad waar er zoveel van zijn. Het nieuwe Dubai met z’n wolkenkrabbers is wel aardig om een keer te zien. Ria voelt zich niet zo lekker en we gaan de Dubai Mall in, het grootste winkelcentrum ter wereld met ruim 1200 winkels en 200 restaurants. Verder hebben ze een waterval en een ijsbaan. Allemaal dure merken en al snel hebben we het wel gezien en pakken de metro terug naar de luchthaven. We vertrekken met bijna een uur vertraging maar komen mooi op tijd op Schiphol aan.
Dan met de trein, tjonge wat rijden die langzaam in Nederland, naar Den Bosch en pakken we een taxi naar huis waar we ronder middernacht aankomen.
Martin

Actief sinds 19 Mei 2014